Andreea Pintea

imagine. create. cook.

DSC00343

Desert la pahar – cu mere și smochine

Lasă un comentariu

Acest minunat desert la pahar este foarte delicios și aromat, chiar dacă nu conține zahăr. Am folosit pe post de îndulcitor pasta de smochine, despre care v-am mai povestit. Desertul e compus din trei straturi: germeni de gâru crocanți, iaurt cu mere și pastă de smochine. Un adevărat deliciu!

Ingrediente

1/2 lingură ulei sau unt de cocos

2 linguri germeni de grâu

1 iaurt simplu – 120-140 grame

1 măr mare ras

1 lingură pastă de smochine

Preparare

Într-o tigaie antiaderentă am pus untul de cocos să se topească, la foc mic. Apoi am adăugat germenii de grâu și am mestecat pentru 1-2 minute, până când obținem o compoziție asemănătoare pesmetului. Am așexat cu grijă germenii de grâu în pahar.

Iaurtul l-am amestecat cu merele rase și le-am așezat peste stratul crocant de germeni de grâu.

Pasta de smochine am încălzit-o ușor în tigaie, atât cât să se dezlege puțin.

Desertul a fost delicios, dulce și foarte, foarte aromat!

DSC00343

Lasă un răspuns

