Andreea Pintea

imagine. create. cook.

Cartofi copți

Lasă un comentariu

După o lungă pauză, în care am avut ca preocupare principală venirea pe lume a îngerașului nostru, revin cu acești minunați cartofi copți. Cu siguranță ați mai făcut cartofi copți, dar în varianta pe care am încercat-o acum sunt absolut demențial de buni.

cartofi

Ingrediente

1-1,2 kg cartofi

sare

rozmarin

ulei de măsline

opțional – brânză telemea

Preparare

Cartofii i-am curățat, i-am tăiat în bucăți nici prea mari, dar nici prea mici și i-am aruncat în tavă. Precizez că am folosit tava adâncă din dotarea cuptorului pe care am tapetat-o cu hârtie de copt. Apoi am aruncat peste ei o mână de sare grunjoasă, se poate folosi și sare fină dar cea grunjoasă are o savoare aparte. Am presărat rozmarin din abundență și i-am stropit cu ulei de măsline. Am amestecat totul foarte bine și am băgat totul la cuptor. Dat fiind faptul că bucătăria mi-a fost îmbunătățită cu un cuptor electric, am ales să îl folosesc pentru acești cartofi. Modul de coacere ales a fost cel de grill cu ventilație, iar tava am așezat-o pe nivel intermediar – 3 din 5. După aproximativ 25 de minute am scos cartofii și i-am întors, iar mai apoi i-am mai băgat la cuptor pentru încă 10-12 minute.

Crocanți la exterior, suculenți și fragezi în interior. Noi i-am savurat cu bucățele de brânză telemea autentică.

Lasă un răspuns

