Andreea Pintea

imagine. create. cook.

Povestea excursiei de 5 ani

Lasă un comentariu

După exact cinci ani s-a întâmplat ca aniversarea noastră să fie, din nou, sâmbăta, exact ca atunci când am decis să spunem şi noi DA. Şi uite aşa am plecat într-o excursie de două zile într-un sat, undeva lângă Zalău, ca un nume greu de pronunţat, la început, dar uşor de reţinut după aceea – Giurtelecul Hododului. Mai exact, locul unde în urmă cu ceva zeci de ani venea pe lume tatăl soţului meu, locul unde şi-a petrecut o bună parte din copilărie cel ce avea să mă facă să zâmbesc în fiecare zi.

Am găsit un sat în care cuvântul singurătate era scris pe fiecare uliţă, pe fiecare pom, pe fiecare casă abandonată.

Dar, dacă tot a fost să fie aniversare am decis să ne bucurăm alături de cei dragi. Bine-nţeles că am încins un grătar,

în timp ce unii dintre noi s-au bucurat de o îngheţată.

Mai pe seară am păpat şi tortuleţul pe care l-am adus chiar de la Arad, cei mici găsind răgaz să mai povestească una, alta de pe la şcoală sau gărdiniţă.

Noi, am decis să rămânem pe cerdac la o poveste şi un pahar de şampanie, luna fiindu-ne călăuză într-o noapte de poveste.

Cam aşa a fost pe scurt. Aşteptăm să sărbătorim şi următorii cinci ani, să sperăm la fel de optimişti şi visători.🙂

Lasă un răspuns

