Andreea Pintea

imagine. create. cook.

Proiect: 2.000 de reţete!

1 comentariu

Într-o cutie frumos colorată, cu un miros parcă de ciocolată, am primit un minunat cadou: cele mai bune 2.000 de rețete de biscuiţi, prăjituri, deserturi şi tot ceea ce înseamnă DULCEGĂRII. Cu un foarte mare entuziasm am deschis cutia şi am început într-un suflet să le răsfoiesc. Al doilea gând al meu a fost să încep nu doar să le testez, să reinventez, să reinterpretez minunatele reţete.

Aşa a luat fiinţă proiectul de faţă, iar de acum mă voi apuca de treabă. Reţetele le voi scrie şi în varianta originală, dar şi în variantă preparată de mine şi sper ca cele mai multe dintre ele să fie însoţite şi de fotografii.

Poftă bună la DESERT! 

P.S. Cuvintele nu au o valoare atât de mare pentru a-mi putea exprima mulţumirea faţă de buna mea prietenă, Laura, care s-a gândit să îmi facă acest cadou minunat: colecţia de reţete! Aşa că fiecare încercare de a prăjituri câte ceva va avea o felie, bucată, sau porţie, spercială pentru tine LAURA.

One thought on “Proiect: 2.000 de reţete!

  1. Imi pare rau ca te-am pus la treaba dar cred ca sotul tau e cel mai fericit acum!!! Cu cea mai mare placere! Te pup si spor la treaba!

Lasă un răspuns

